Forbes: Найдивніші прохання гостей готелів


01 Feb 2010

У багатих – свої забаганки. Вони можуть попросити консьєржа купити їм Феррарі, чи дім, який вони ніколи не бачили, переправити тигра через океан чи влаштувати у кімнаті "червоний бордель", а дружині купити дешеву червону білизну...
Впливове американське видання Forbes склало список найбільш дивних прохань постояльців готелів з усього світу. Для того, щоб скласти такий своєрідний "топ", було опитано консьєржів престижної міжнародної асоціації консьєржів Les Clefs d'Or.
Члени цієї асоціації тактовно називають прохання не "дивними", а "унікальними". Що ж - судіть самі.

Дива, та й годі

Швейцарський магнат підійшов до консьєржа у готелі Fairmont Hotel, що у Сан-Франциско, з доволі дивним проханням. Він перелічив список речей, які хотів би мати до кінця дня: стрижка, зарезервований столик на вечерю у Gary Danko, резервування місця у літаку для повернення у Цюріх і ... Феррарі GTO. Почувши таке прохання, консьєрж не розгубився: "Чи є якісь побажання стосовно кольору?" "Щось темне. І я не хочу витрачати на це більше 5,5 мільйонів доларів", - додав багатій.
Консьєржа Ральфа Паллаіса з нью-йоркського готелю Plaza Hotel гість попросив знайти йому 5 тарантулів, які клієнт хотів посмажити і з'їсти. Як і його колега з Сан-Франциско, цей консьєрж не розгубився. Адже, каже він, саме так мають поступати справжні працівники готелю.
Співробітнику готелю The Setai, що в Майямі, довелось шукати способи переправити тигра у Лондон. Справа в тому, що жінка, з якою познайомився британський гість, погодилась вирушити з ним у туманний Альбіон лише у тому випадку, якщо її улюблений тигр попливе з парою. Бідолашному консьєржу довелось шукати допомоги у місцевого зоопарку.
Загалом, організація перевезень різних тварин є одним з найбільш популярних прохань, з якими звертаються постояльці готелів до консьєржів.
Так, гість з Близького Сходу якось попросив консьєржа лондонського Brown's Hotel переправити до свого дому 21 оленя: його донька саме святкувала 21 день народження.
Як зазначають консьєржі, інтернет змінив їхню роботу. Тепер гості не турбують їх з простими дорученнями. Натомість хочуть, щоб ті зробили для них якусь персональну послугу.
Паллаіс з Plaza Hotel зізнається, що іноді почуває себе людиною, яка здійснює чужі мрії. Одного разу йому довелось організовувати вечерю при свічах у Центральному парку Нью-Йорку. Під час цієї вечері під звуки скрипки клієнт хотів освідчитись у коханні.
Звісно, дозволити собі такі-от забаганки можуть люди заможні. Так, один гість готелю Ritz-Carlton (у Мексиці), у якого явно було багато грошей, забажав персональний перегляд фільму на пляжі, що біля готелю. Але була одна проблема: гість не любив, коли пісок забивався між пальці і просив прикрити якось пісок. У результаті винахідливий консьєрж замовив з Мексики великі згортки білого килима...
А постоялець берлінського готелю Hotel Adlon Kempinski, який щойно купив новий мерседес попросив консьєржа відвезти його у Мюнхен і замінити. Справа в тому, що багатій запримітив у гаражі готелю інший мерс, який би хотів мати.
Одного разу цьому таки консьєржу довелось посилати за іграшковим зайчиком 4-річної дівчинки, яка забула свого "Снукі" вдома і не могла без нього заснути. Інші іграшки, які були у сувенірному магазині готелю, для цього не підходили. Поїздка по іграшку зайняла 5 годин...
У список найбільш дивних прохань потрапило і бажання багатія оформити номер у червоний колір і купити для його дружини дешеву червону білизну.
У нью-йоркському готелі Sagamore Resort, якось гість попросив терміново послати інженера у кімнату, щоб той змінив камін. Гостю не подобалось, що він горить від газу, він надавав перевагу дровам. Втім, як би консьєрж не намагався догодити гостю, виконати це прохання він не зміг.
Інший гість, який не міг нормально поговорити по телефону через поганий зв'язок, вимагав, щоб біля готелю негайно поставити спеціальну вишку. Інший просив знайти когось, хто б міг посидіти цілий день на Різдво з його чотирирічним сином.
Консьєржу готелю Waldo Hernandez довелось за годину знайти костюми Санта-Клаусів для гостей.
У канському готелі Le Martinez головний консьєрж зізнався, що найдивніше прохання йому озвучували не голлівудські зірки, а одна з жінок похилого віку з південної Америки. Гостя дуже хотіла повезти з собою додому насіння каперсника. Консьєрж витратив кілька днів на те, щоб задовольнити клієнтку.
Постоялець лондонського готелю Brown's Hotel попросив консьєржа купити йому дім і все у ньому. При цьому, нову нерухомість багатій зовсім не бачив... А одна знаменитість попросила його організувати переліт гелікоптером з її корабля. При цьому у зірки були чіткі вимоги до кольору і марки авто, яке мало підвезти їх на відстань менше ста метрів від корабля до гелікоптера.
Одна поп-зірка, яка перебувала у готелі під час зйомок фільму, наполягла на тому, щоб їй кожного ранку давали пити сире молоко - прямо від корови.
Консьєржу готелю Peninsula Hotel, що у Беверлі Хіллс, довелось летіти у Лондон за 14-річним собакою гостя. Там він тиждень доглядав собаку, а потім з нею першим класом повернувся літаком до готелю.
А актор, який зупинився у нью-йоркському готелі The Mandarin Oriental забажав повністю оновити свій гардероб. При цьому знаменитість вказала, де саме мають бути придбані шкарпетки і штани.

Джерело: tourinform.org.ua.